piątek, 6 czerwca 2014

Wieczór autorski - reportaż

Tydzień temu napisała do mnie Kasia Targosz, z propozycją wykonania reportażu z jej wieczoru autorskiego - promocji książki "Wiosna po wiedeńsku". Po kilku rozmowach z Kasią i przemyśleniach, postanowiłam podjąć się tego wyzwania i stoczyć walkę z reportażem, nowością i przyjacielem KITem ;) Efekty?? Ja się nie wypowiem, ale od Kasi usłyszałam wiele ciepłych i budujących słów. Dostałam też pozwolenie na zaprezentowanie kilku fotografii.
Kasiu jeszcze raz dziękuję za wiarę, za ciepłe słowa, za zaufanie i propozycję :)
ps. Idą zmiany! :)






























7 komentarzy:

  1. Zdjęcia niestety nie powalają :/ widać że bardziej kochasz samochody niż ludzi
    Jedyne zdjecie, które mi osobiście się podoba to czarno-białe z mężczyzną z brodą - ale też kadr jest za duży wg mnie .... dodatkowo na niektorych widać szumy :/ musisz popracować nad ich obróbką i kadrowaniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie z tego sprawę, dlatego też nie zamieściłam swojej opinii ;) Czegóż jednak spodziewać się po zwykłym, ciemnym Kicie w pomieszczeniu?? Nie mam drogiego i profesjonalnego sprzętu, a chcąc by coś w ogóle wyszło i mieć jakieś zdjęcie, lepiej je zaszumić niż nie mieć ;) Sprzęt się zmienia, więc mam nadzieję, że i jakość zdjęć się podniesie. Czy kocham?? Może nie kocham, ale samochody są mi bliższe, są moją pasją więc na fotografii wychodzą jak widać, no i lepiej się czuję w tym niż w reportażu - tyle mogę powiedzieć po mojej pierwszej próbie. Wiadomo gusta są różne ;) Zdjęć staram się bardzo nie obrabiać a jedynie zmienić barwę z kolorowej na cz-b itp. A o kadrowaniu wiem ;) Uczę się dopiero i faktycznie muszę nad tym popracować ;)
      Dzięki za krytykę :)
      ps. Szkoda tylko, że bez odwagi do ujawnienia się... Miło by było wiedzieć z kim się rozmawia ;)

      Usuń
  2. Madziu pozazdrościć talentu :D rewelacja, zdjęcia powalające :* nigdy się nie poddawaj i rób to co kochasz :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję :* Ale mówiąc szczerze, ani talentu nie mam, ani te zdjęcia nie powalają :P Ale nie poddam się :)

      Usuń
  3. Podobają mi się zdjęcia :)
    Najbardziej urzekło mnie to czarno-białe okno!
    Madziu teraz trenuj i z każdym zdjęciem będzie coraz lepije!

    OdpowiedzUsuń

Blogroll